slider

Co přináší nová aktualizace aplikace Outlook Customer Manager?

Outlook Customer Manager (OCM) je odlehčenou verzí klasických CRM systémů, které běží přímo v e-mailovém klientu Outlook (součást Office 365). Nyní pro něj společnost Microsoft připravila větší aktualizaci. Jde v ní zejména o rozšíření dostupnosti, samostatnou iOS aplikaci nebo další možnosti integrace do cloudových služeb od Microsoftu.

OCM, který jsme Vám již představili v jedné z předchozích aktualit, zjednodušuje proces získávání a uchování informací o Vašich klientech. Poskytuje celkový přehled Vašich interakcí s každým zákazníkem, pomůže sledovat úkoly objednávky a včas Vás upozorní na všechny důležité události . Vše probíhá rychle a automaticky, Vy se tak v klidu můžete věnovat důležitějším pracovním činnostem.

Zatím byl však Outlook Customer Manager dostupný pouze pro desktopový klient Outlooku – to se však mění s novou verzí. Ta přidává podporu pro webovou verzi i pro iOS aplikaci. Kromě toho vyšla také samostatná aplikace na mobilní telefony s iOS, všechny potřebné informace o Vašich klientech a blížících se jednáních tak budete mít neustále po ruce.

Ve webovém Outlooku je OCM aktivovaný automaticky pro všechny uživatele. Po kliknutí na ikonu vám zobrazí přehled o klientovi se kterým si právě píšete. Jde o předchozí e-maily, schůzky, telefonáty, poznámky, úkoly nebo například blížící se deadliny.

K tomu všemu do Outlook Customer manageru přibylo 39 nových jazyků (včetně češtiny). Zaneprázdněným uživatelům zase přijde vhod oznámení o přijatých e-mailech, které obsahují požadavek na schůzku, informaci či soubor a automatické vytvoření souvisejícího úkolu.

Z dalších novinek zmiňme automatické vyplnění důležitých byznys údajů o klientovi a jeho firmě získaných z vyhledávače Bing nebo propojení s Cortanou, osobní digitální asistentkou od Microsoftu. Ta Vám teď bude sama domlouvat schůzky. Další služba, do které je OCM integrován je MS Flow, ta Vám umožní zjednodušit a zautomatizovat rychlé procesy (například automatické přidání klienta, který se přihlásí přes formulář k newsletteru, do Vašich kontaktů).

Outlook Customer Manager i všechny výše zmíněné novinky by se měly v nadcházejících týdnech dostat ke všem Office 365 Business Premium uživatelům. Vše důležité o službě se dozvíte z následujícího videa:

Pokud máte zájem o další informace o službě Outlook Customer Manager či o platformě Office 365, kontaktujte prosím náš tým pomocí formuláře níže:

Chci vědět o cloudovém řešení více

Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme
vám najít řešení přesně pro vaši firmu. Rádi vám také pomůžeme s nasazením zkušební verze Office 365.






Další informace o službě najdete ve článku na MS Office Blogu nebo na jejím oficiálním webu.


Co je Office 365?
Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost práce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.