slider

Efektivní sdílení dat

Pomáháme zvýšit produktivitu práce zaměstnanců, ať už pracují v kanceláři, v terénu nebo vzdáleně. Nabízíme zjednodušení vzájemné komunikace a efektivní a bezpečné sdílení firemních dokumentů a informací.

Také se nacházíte v některé z následujících situací?

  • Máte obchodníky nebo jiné pracovníky v terénu a potřebujete s nimi sdílet data.
  • Jste u zákazníka a potřebujete disponovat veškerými informacemi a dokumenty, i když nejste online ve firemní síti.
  • Společně s kolegy pracujete na stejném dokumentu a aktuální verzi potřebujete mít na více zařízeních.
  • Máte iPad nebo jiné zařízení od společnosti Apple, ale sdílet soubory potřebujete s kolegy, kteří pracují s produkty společnosti Microsoft.
  • Máte více provozoven a potřebujete zajistit efektivní sdílení souborů a dat.
  • Chcete sdílet firemní data s externími subjekty, ale zabezpečit pouze omezený přístup.
  • Potřebujete formalizovat interní procesy, jako například žádost o dovolenou, správu projektů, správu nákupních požadavků, elektronickou knihu pošty nebo správu servisních požadavků.

Výhody:

  • Okamžité nasazení
  • Bez dodatečných investic do vašeho IT
  • Platíte pouze reálné náklady podle počtu uživatelů