slider

Jak nainstalovat a nastavit Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager (OCM) je odlehčenou verzí klasických CRM systémů, který běží přímo v e-mailovém klientu Outlook (součást Office 365). V tomto článku si ukážeme, jak toto rozšíření nainstalovat, nastavit a používat.

Cílem OCM je pomáhat malým firmám sledovat a zlepšovat jejich vztahy se zákazníky a klienty. Do klasického Outlooku přidává možnost zobrazit historii konverzací, hlídat důležité úkoly a upozornění a sledovat proces zakázky. Customer Manager je již v Outlooku automaticky zabudován, navíc je zcela zdarma. Data sbírá z e-mailů, kalendáře, Skype a z dalších zdrojů.

Instalace OCM pro Outlooku 2016

Customer Manager je v nejnovější verzi Outlooku již automaticky integrován jako doplněk. Měl by se Vám tak zobrazit v horním menu. Pokud zde OCM položku nevidíte, kontaktujte Vašeho administrátora.

Spuštění OCM

Customer Manager spustíte přes tlačítko v horním menu nebo přes levý navigační panel. Položka se nachází v podmenu Domů, což je základní panel, který v Outlooku vidíte při prohlížení e-mailů. Po jeho aktivaci se vám v pravé části obrazovky objeví nové okno, kde jsou vypsané všechny dostupné informace o kontaktech z Vaší zprávy.

Pokud chcete, můžete si OCM panel připnout pomocí připínáčku v pravém horním rohu. Je to potřeba udělat jak pro zobrazení při psaní e-mailu, tak pro čtení e-mailu.

Používání OCM

Jelikož je OCM nativní součástí Outlooku, je jeho používání velmi intuitivní. Většinu dat navíc zvládne sám importovat. Jak již bylo řečeno, rozšíření se používá přímo v Outlooku a kromě základního okna s přehledem o kontaktu obsahuje i okno „Today“. To vám přehledně zobrazí aktuální a nejdůležitější zákazníky, kontakty a zakázky.

Pokud máte problém s nějakou součástí OCM, zde jsou podrobné návody v angličtině:

Pokud máte zájem o další informace o službě Outlook Customer Manager či o platformě Office 365, kontaktujte prosím náš tým pomocí formuláře níže:

Chci vědět o cloudovém řešení více

Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme
vám najít řešení přesně pro vaši firmu. Rádi vám také pomůžeme s nasazením zkušební verze Office 365.






Další informace o službě najdete na stránkách Office SupportFAQ, nebo na jejím oficiálním webu.


Co je Office 365?
Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost práce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.