Toto je náš příběh.
Jsme ARTEX

Jak to všechno začalo a kde jsme dnes

Společnost ARTEX informační systémy vznikla v roce 1997 a sídlí v Praze na Arbesově náměstí. Stejně jako naši zákazníci i my musíme průběžně reagovat na nové trendy a změny v oblasti IT. Díky tomu rozumíme výzvám, které tyto změny vyžadují, jak od vedení organizace, tak od koncových uživatelů. Zároveň se snažíme být součástí nových trendů v IT a nečekáme pasivně, co přinese budoucnost nám a našim zákazníkům.

 

Na co se specializujeme

Dlouhodobě se specializujeme na produkty společnosti Microsoft, kde si neustále budujeme a udržujeme znalosti. Jedna část firmy se věnuje zákazníkům, kteří chtějí využívat ERP systém Dynamics 365 Business Central (dříve Navision). Druhá část firmy se pak zaměřuje na podporu a rozvoj dalších řešení z rodiny Dynamics 365 (Obchod, Servis, Field Servis, Marketing a Project Operations). Dále se věnujeme podpoře našich  klientů v oblasti správy IT a cloudových služeb (Office/Microsoft 365, Microsoft Azure).

V roce 2021 jsme získali prestižní ocenění Vítěz Microsoft Awards 2021.

V roce 2018 jsme získali prestižní ocenění Microsoft partner roku pro Českou republiku.

Začátkem roku 2023 jsme získali designace „Modern Work“

Na podzim 2023 jsme splnili podmínky pro novou specializaci Adoption and Change management

Také jsme získali designaci „Business Applications“ v rámci nového partnerského programu Microsoft Cloud Partner

V polovině roku 2023 pak jsme jako první partner v ČR získali Business Central specializaci „Small and Midsize Business Management“

Na podzim 2023 jsme také splnili náročná kritéria a získali 3 nové Azure designace: Infrastructure

Digital App & Innovation

Data & AI

1997

Založení společnosti Artex

2002

Zahájení prodeje a implementace ERP Navision (dnes Dynamics 365 Business Central)

2016

Náš začátek doby cloudové a prodej prvních Office 365 předplatných

2018

Staráme se už o více než 300 klientů

2021

Dosáhli jsme obratu přes 120 milionů korun

2023

Získání designací „Modern Work“ a „Business Applications“ v rámci nového partnerského programu Microsoft Cloud Partner.

 

V původních partnerských programech společnosti Microsoft, které skončily v roce 2022 byla společnost ARTEX držitelem těchto kompetencí:

Gold kompetence

  • Cloud Platform (Applications and Infrastructure)
  • Cloud Productivity (Modern Workplace and Security)
  • Enterprise Resource Planning (ERP) (Business Appliactions) Small and Midmarket
  • Cloud Solutions (Modern Workplace and Security)

 Silver kompetence

  • Datacenter (Applications and Infrastructure)
  • Collaboration and Content (Modern Workplace and Security)
  • Application Development (Applications and Infrastructure)

Kdo jsou naši klienti

V oblasti IT spolupracujeme nebo se kompletně staráme o malé a střední společnosti a organizace v České republice, tak i v zahraničí. Zároveň pomáháme neziskovým organizacím, kde se snažíme zajistit fungující IT s minimálními náklady. Neodmítáme žádného zákazníka a když vám nepomůžeme my, minimálně se pokusíme vás předat partnerovi, který se o vás dobře postará.  

 

Prohlédněte si reference

Naši lidé

V současné době je nás něco málo přes 60, s věkovým rozpětím 20-50 let. Mnoho kolegů u nás začínalo v průběhu vysokoškolských studií a po dokončení studia se natrvalo usadili. Jsme parta, která si navzájem pomáhá a spolupracuje. Snažíme si udržovat odbornou znalost a pomáhat si, když někdo z nás narazí na problém, na který nezná odpověď.

Nasi_lide.png

Někteří představitelé naší společnosti, se kterými se asi potkáte:

Jsme tu pro vás.

Společně s našimi klienty se snažíme hledat odpovědi a vhodná řešení pro podporu jejich byznysu a zajištění jejich IT potřeb. Partnery v těchto diskuzích vám budou někteří naši kolegové.

Jste rostoucí dynamická firma, ale cítíte, že potřebujete pomoci v oblasti IT? Chcete, aby vaše firma rostla a nevíte jak na to? Lukáš vám pomůže nalézt odpovědi na vaše otázky a s výběrem vhodného  řešení.  

Ing. Lukáš Příklenk
Ředitel společnosti/jednatel

Přemýšlíte o migraci z Navisionu na Dynamics 365 Business Central? Potřebujete nový ERP systém a nevíte, jaký vybrat? Michal společně s vámi projde vaše potřeby a vysvětlí přínosy Dynamics 365 Business Centralu.  

Ing. Michal Petrželka
Ředitel oddělení Business Central

Potřebujete zajistit chod svého IT? Řešíte novou IT výzvu a nemáte v této oblasti zkušenosti? Mirek a jeho tým se o vás postará, tak abyste se mohli věnovat svému businessu a starosti o IT přenechali nám. 

Ing. Miroslav Bečička
Principal Engineer

Přemýšlíte o přechodu do cloudu? Cítíte, že vaše společnost nevyužívá dostatečně možnosti dnešního IT? Pořídili jste si Microsoft 365, ale nikdo vám nevysvětlil, jak vše správně využít? Lukáš s vámi probere, jak by mohla vaše společnost vše lépe využít.  

Ing. Lukáš Křovák
Ředitel obchodu

Potřebujete pomoci s IT? Chcete, aby vaše firma rostla? Ondra s vámi projde, jak může IT podpořit cíle vaší společnosti. 

Ing. Ondřej Fous
Business Development Manager

Péči o naše zákazníky mají také na starosti naši další kolegové. Pomáhají jim v oblasti správy IT, s migračními projekty do cloudu, s různými specifických IT projekty nebo s nasazením a podporou ERP systému Dynamics 365 Business Central.

Kontaktujte nás