slider

Jak v Office 365 nastavit automatický podpis e-mailu

Podpis je část textu, která se automaticky přidává na konec e-mailu. V následující dokumentaci si ukážeme, jak takový automatický podpis vytvořit. Dokumentace Vás povede krok po kroku, všechny provedené kroky budou ilustrovány pomocí zachycených obrázků z obrazovky počítače, aby to zvládl opravdu každý.

Nastavení automatického podpisu v aplikaci Outlook

Otevřete si Outlook. V okně klepněte na SOUBOR v levém horním okně.

1

V levém sloupci klepněte na Možnosti.

2

Nad hlavním oknem Outlooku se otevře okno s názvem Možnosti aplikace Outlook. V levém sloupci vyberte možnost Pošta

V pravé části okna klepněte na tlačítko Podpisy.

3

Otevře se Vám další okno Podpisy a šablony. Zvolte Nový a v dialogovém okně si zvolte název podpisu.

4

?Název se nebude zobrazovat v emailových zprávách. Pod tímto názvem bude podpis jenom veden v seznamu podpisů.

Nyní v dolní části okna Podpisy a šablony napište Váš podpis. Podpis můžete i nastylovat pomocí pásu tlačítek a rozevíracích seznamů (zelený rámeček). V pravé horní části okna můžete zvolit další parametry podpisu. Přiřadíte podpis k emailové schránce, nastavíte, jestli chcete podpis připojit k novým zprávám, odpovědím nebo předaným zprávám.

5

V okně Možnosti aplikace Outlook zase klikněte na OK.

? HOTOVO! Už umíte nastavit podpis v aplikaci Outlook.

Nastavení automatického podpisu přes webové rozhraní

Přihlaste se do webového rozhraní přes stránku https://mail.office365.com/ pomocí svojí emailové adresy. V pravém horním rohu klepněte na ozubené kolečko, zobrazí se rozevírací seznam, vyberte Možnosti.

6

Kliknutím na poštu se Vám rozevře strom položek, vyberte Podpis e-mailu.

7

? V případě, že pracujete na malém monitoru, nemusí být položka Podpis e-mailu vidět. Využijte posuvník, abyste posunuli seznam níže.

V pravé části okna se zobrazí okno, kam napíšete Váš podpis. V záhlaví okna jsou k dispozici tlačítka umožňující stylování podpisu (zelený rámeček). Klepnutím na tlačítko Uložit uložíte podpis.

8

?V případě opuštění obrazovky bez uložení podpisu se prohlížeč zeptá, jestli chcete podpis uložit, zahodit změny nebo se vrátit k úpravě podpisu pomocí tlačítka Zrušit.

HOTOVO! Už umíte nastavit podpis ve webovém rozhraní Outlook.


Co je Office 365?

Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost ráce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Pošta i aplikace fungují také bez přístupu k internetu. Po připojení se všechna data automaticky synchronizují. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.

5 důvodů, proč přejít na Office 365:

  1. pracujete ve známém prostředí aplikací MS Office
  2. všechny aplikace jsou vždy v nejaktuálnější verzi
  3. své dokumenty máte na dosah ze všech zařízení
  4. garance bezpečnosti a průběžné zálohy dat
  5. bez nutnosti fyzické instalace programů

Chci vědět o cloudovém řešení více

Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme
vám najít řešení přesně pro vaši firmu. Rádi vám také pomůžeme s nasazením zkušební verze Office 365.