slider

Nový update Dynamics 365 přináší integraci s LinkedIN

Cloudová platforma Dynamics 365, kterou společnost Microsoft představila loňský červenec představuje ideální spojení mezi CRM a ERP systémy. Umí propojit všechna Vaše firemní data z různých zdrojů a zajistit Vám tak možnost se lépe a rychleji rozhodovat. Díky škálování služeb je zcela univerzální, hodí se jak pro malou firmu, tak pro větší korporaci. Stačí si vybrat pouze ty části, které právě potřebujete.

Nyní pro Dynamics 365 vychází velký update, který těží hlavně z propojení se sociální sítí LinkedIN (tu před nedávnem koupil právě Microsoft).

Integrace s LinkedIN Sales Navigator

Dynamics 365 for Sales je část této platformy, která pomáhá firemním prodejcům plnit jejich cíle. Pomocí dat z firmy umí například vytvořit přesnou cenovou nabídku podle aktuálního stavu zásob a slevových akcí a rovnou jí zaslat klientovi. Nyní dostává vylepšení v podobě propojení se sítí LinkedIN, konkrétně s její službou Navigator. Díky tomu získáte informace o 500 milionech profesionálů, kteří mají na této službě profil.

Pokaždé když tedy budete s někým z nich jednat zobrazí se vám přímo v Dynamics informace o kontaktu a jeho firmě. Budete také dostávat denní updaty, takže data mezi systémy budou stále aktuální. Pokuc chcete, můžete si do Dynamics 365 přesunout i kompletní komunikaci z LinkedINu (zprávy, InMails a poznámky). Díky tomu tak získáte větší přehled o Vašich zákaznících, možnost zasílat jim opravdu individuální a personalizované zprávy a vybudovat s nimi tak lepší vztahy.

person-working-on-laptop[1]

Dynamics 365 for Talent

For Talent je nová součást Dynamics 365, která Vašemu HR oddělení pomůže lépe řídit Vaše zaměstnance. Od jejich náběru, zavedení ve firmě až po jejich udržení. Navíc je také propojena s LinkedIN, konkrétně se službou Recruiter. O všech uchazečích o novou pracovní pozici tak získáte jejich aktuální profily, včetně předchozích pracovních zkušeností a vzdělání.

Získáte také možnost zlepšit zavedení nového zaměstnance do firemních procesů. Ke všem můžete přistupovat individuálně a s ohledem na jejich silné stránky. Dynamics 365 for Talent vám také zobrazí celkový přehled o vašich zaměstnancích, který vám umožní zlepšit Váš provoz, měřit dopad na firmu a zvýšit efektivnost lidských zdrojů.

Mezi další novinky patří také služba Dynamics 365 for Retail, která představuje kompletní cloudovou platformu pro maloobchod. Uživatelé s ní získají celkový přehled o jejich operacích, obchodech, zaměstnancích, zákaznících, zásobách i financích. Zmiňme také nová data centra v Německu a Velké Británii pro evropské klienty Dynamics 365 pro rychlejší a bezpečnější přístup.

Pokud máte zájem o další informace o novnkách či o platformě Dynamics 365, kontaktujte prosím náš tým pomocí formuláře níže:

Chci vědět o cloudovém řešení více

Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme
vám najít řešení přesně pro vaši firmu. Rádi vám také pomůžeme s nasazením zkušební verze Office 365.






Další informace o aktualizaci najdete ve článku na Microsoft Blogu, LinkedIN Blogu nebo na oficiálním webu Dynamics 365.