Co je CRM?
Nástroje pro řízení vztahů se zákazníky (Customerrelationship management, CRM) pomáhají snižovat náklady a zvyšovat ziskovost tím, že zefektivňují a automatizují byznys procesy, které se týkají spokojenosti zákazníků a jejich loajality.
Rychlé návratnosti investic řešení pro CRM dosáhnete v oblasti automatizace marketingu, služeb zákazníkům a prodeje.
Microsoft Dynamics CRM je dostupné pro nasazení v on-premise i cloudových řešeních, přesně podle vašich potřeb. V nabídce je řada mobilních aplikací a platforem, které vám umožní pracovat s vašimi daty na cestách a řada nástrojů pro datovou integraci sociálních medií přímo do CRM aplikace.
Řešení Microsoft Dynamics CRM
Loajální zákazníci jsou vždy cennější. Poznejte rychle a přesně potřeby svých zákazníků a nabídněte jim služby šité na míru.
Vaši spolupracovníci jsou velmi vytížení. Potřebují prostředky k tomu, aby se mohli zaměřit na to podstatné – na zákazníky. Přečtěte si, jak Microsoft Dynamics CRM pomáhá rychleji a snáze zajistit spokojenost zákazníků.
Dnes jsou zákazníci, když vcházejí do vašich dveří, o nákupu prakticky rozhodnuti. Cílené a efektivní vynaložení svého marketingového rozpočtu zajistíte, když zaměstnancům poskytnete informace o zákaznících.
Péče o zákazníky
Výjimečná péče o zákazníky začíná uvnitř firmy. Chcete-li získat srdce svých zákazníků, musíte nejdřív získat srdce svých zaměstnanců.
Řešení Microsoft Dynamics CRM je navrženo tak, aby zajistilo optimální podmínky pro práci každému zaměstnanci. Jde o systém, který mění inspiraci v nadšení. A umožňuje každému to, o co vám jde nejvíce – zazářit u vašich zákazníků.
Základní prvky služeb:
Dobrý základ vám umožní uspokojit zákazníky péčí na míru a získat jejich loajalitu.
Kontaktní centrum:
Dejte svým obchodním zástupcům prostředky k efektivní práci se zákazníky, které je rychle dovedou k úspěšnému výsledku a udělají na zákazníky skvělý dojem.
Komunikační kanály:
Oslovte zákazníky bez ohledu na to, jaké komunikační kanály upřednostňují, a zajistěte si jejich spokojenost.
Marketing s CRM
Aktivujte marketingový potenciál svého týmu s řešeními Microsoft Dynamics CRM a MarketingPilot, která automatizují marketingové procesy a zajišťují správu vícekanálových kampaní.
Vaše podnikání stojí na vztazích, jež si dokážete vytvořit se svými zákazníky. Produkty Microsoft Dynamics CRM a MarketingPilot vám dávají informace, které vám pomohou zákazníkům lépe porozumět. S výkonnými funkcemi pro analýzu chování a marketingu můžete své zákazníky snadno segmentovat a lépe zacílit své úsilí. Porozumíte tomu, co zákazníky zajímá, a můžete je tak oslovit správným sdělením ve správný čas.
Nástroje pro řízení vztahů se zákazníky v řešení Microsoft Dynamics CRM zvládnou nepříjemné pracovní úkoly za vás. Umožní vám jednoduše plánovat, vytvářet, spravovat a realizovat kampaně, zajistí, aby vaše digitální prostředky byla ve správném, aktuálním stavu a abyste měli pro každý úkol ty správné lidi. Zároveň vám pomohou zlepšit efektivitu celého týmu za pomoci výkonných nástrojů pro pracovní postupy a spolupráci.
CRM v sociálních sítích
Sociální sítě zdaleka nejsou pomíjivý trend a je třeba s nimi počítat. Když ale přijde na jejich využití v efektivním marketingu nebo prodeji, možná se ptáte: „Kde mám začít?“ Odpověď je jednoduchá: začněte tam, kde leží vaše podnikatelské priority. EnterpriseSocial řešení můžete využít mnoha způsoby. Vždy vám nabídnou rychlé a inteligentní nástroje.
Funkce pro sociální sítě vám pomohou:
Naslouchat. Budete-li poslouchat, o čem mluví vaši zákazníci, odhalíte trendy a identifikujete ty, kteří svými názory ovlivňují ostatní.
Nadchnout. Se všemi zúčastněnými můžete navázat smysluplný rozhovor.
Spolupracovat. Prostředky pro rychlou a jednoduchou komunikaci s ostatními vám pomohou společně dosáhnout požadovaných výsledků.
Rozšířit dosah. Rozšíříte povědomí o své nabídce.
Řešit problémy. Můžete využít znalostí komunity a propojit zákazníky při řešení problémů.
Inovovat. Nabízejí se vám nápady a příležitosti přímo od publika.
Analyzovat. Získáte názory zákazníků v reálném čase, můžete sledovat, o čem se hovoří, zjistit náladu zákazníků a měřit dopady kampaní.
Technologie
Microsoft Dynamics CRM je moderní podniková aplikace, která využívá nejnovější technologie a mění způsob, jak vyhledávat, získávat a udržet si zákazníky.
Díky vestavěným funkcím pro sociální sítě a mobilní přístup, proaktivnímu řízení procesů a špičkové analýze dat může Microsoft Dynamics CRM pomoci zvýšit produktivitu každému zaměstnanci v organizaci.
Jedná se o řešení s nízkými celkovými náklady na nasazení a vlastnictví, které výrazně zvyšuje obchodní potenciál organizací.
Řešení Microsoft Dynamics CRM je vybudováno na robustní sadě technologií a poskytuje možnosti škálování na podnikové úrovni a vyšší flexibilitu pro organizace všech velikostí.
Dovoluje využít možnosti systémů Windows Server, Microsoft SQL Server a architektury .NET Framework na maximum.
Systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) oživíte díky vestavěnému propojení s Microsoft Office, Office 365, Microsoft SharePoint, Windows Azure, Skype, Yammer a dalšími.
Microsoft Dynamics CRM Online vychází z našich zkušeností při tvorbě a provozování mnoha cloudových služeb a datacenter, jež patří k největším na světě. Představuje důvěryhodnou a bezpečnou cloudovou platformu s finančně podloženou smlouvou o úrovni služeb, odpovídající světovým oborovým standardům.
Naše vlajková cloudová aplikace je zároveň k dispozici pro místní nasazení ve vašem datacentru (on-premise). Řešení Microsoft Dynamics CRM představuje platformu pro hostování vašich úloh a aplikací v privátním cloudu. Dále nabízíme možnost přechodu od jednoho modelu nasazení k jinému, která vám dává maximální flexibilitu.