Společnost Microsoft v poslední aktualizaci Office 365 cílí zejména na malé a střední podniky. V jednom z minulých článků jsme vám představili novinku v podobě Office 365 Business Centra. Ta slouží jako jednotné místo pro přístup k novým aplikacím – Microsoft Connections, Listings a Invoicing. V dnešním článku si představíme první z nich – Microsoft Connections.
Jde o službu se kterou můžete vytvářet profesionální e-mailové kampaně, spravovat seznamy e-mailových adres zákazníků a poskytuje také nástroj, jak nové kontakty získat. Obsahuje předpřipravená témata pro newslettery a zasílaná oznámení, vytvoření nového hromadného e-mailu je tak skutečně otázkou několika minut.
Pokud jste náročnější uživatel, jistě oceníte možnost vytvoření různých segmentů ze seznamů zákazníků a sledování výkonu Vašich kampaní. Connections obsahuje analytickou část a přehledné grafy i výsledky zaslaných e-mailů, jejich otevření, kliknutí na odkazy, nové odběry a zákazníky. Ihned tak vidíte, která z kampaní funguje a která ne.
Pokud máte zájem o další informace o aplikacích v Business Centru či o platformě Office 365 obecně, kontaktujte prosím náš tým pomocí formuláře níže:
Další podrobnosti o novinkách najdete ve článku na blogs.office.com.
Co je Office 365?
Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost práce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.