Společnost Microsoft v poslední aktualizaci Office 365 cílí zejména na malé a střední podniky. V jednom z minulých článků jsme vám představili novinku v podobě Office 365 Business Centra. Ta slouží jako jednotné místo pro přístup k novým aplikacím – Microsoft Connections, Listings a Invoicing. V dnešním článku si představíme další z nich – Microsoft Listings.
Dostat Vaši firmu na online vyhledávače, mapy a katalogy služeb jako jsou Google nebo Facebook může být efektivní cestou pro Vaši propagaci. Ruční zadávání údajů do dlouhých formulářů může však být velice časově náročné, nemluvně o jejich průběžné aktualizaci. Se správou těchto údajů na online službách Vám může pomoci právě Microsoft Listings.
Potřebné údaje tak zadáváte pouze v jednom místě a poté se automaticky přenesou a aktualizují ve všech propojených účtech (aktuálně jsou podporovány Facebook, Google, Bing a Yelp). MS Listings navíc obsahuje základní analytické přehledy Vašich účtů a hodnocení zákazníků na těch to službách. Lépe tak porozumíte zpětné vazbě, a ještě více podpoříte Vaší online reputaci.
Pokud máte zájem o další informace o aplikacích v Business Centru či o platformě Office 365 obecně, kontaktujte prosím náš tým pomocí formuláře níže:
Další podrobnosti o novinkách najdete ve článku na blogs.office.com.
Co je Office 365?
Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost práce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.