slider

Problémy synchronizace uživatelů pomocí Azure AD Connect

Stalo se vám, že jste v on-prem Active Directory přidali uživatelský účet do synchronizované organizační jednotky (OU) a on se vám sesynchonizoval dříve, než jste mu stihli nastavit správné parametry (UPN, proxy address)?

V takovém případě, pokud používáte v tenantu vlastní doménu, se uživatel založí s primárním jménem na doméně @tenant.onmicrosoft.com.

Pokud pouze později změníte UPN uživatele v AD, tak již v Azure AD zůstane uživatel s primární adresou na onmicrosoft.com doméně.

Opravit se to dá celkem jednoduše.

  • Odstraňte uživatele z OU, která se synchronizuje s Azure AD
  • • Abyste nemuseli čekat 30 minut než proběhne synchronizační cyklus, můžete ho urychlit buď z GUI AD connectu nebo pomocí Powershell přikazů
    • – Import-Module ADSync
    • – Start-ADSyncSyncCycle -PolicyType Delta
    • Odstraňte uživatele ze smazaných uživatelů v Azure AD
    • • V On-Prem AD změňte výchozí UPN na požadované
    • Přidejte uživatele do synchronizované OU
    • • Po dalším synchronizačním cyklu, který opět můžete urychlit stejnou sekvencí příkazů se uživatel již přenese do Azure AD správně
    • • Stačí přiřadit licenci a uživatel může pracovat

    V případě zájmu o více informací o Azure AD Connectu, Office 365 nebo Azure nás kontaktujte prostřednictvím tohoto formuláře.

    Chci vědět o cloudovém řešení více

    Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme
    vám najít řešení přesně pro vaši firmu. Rádi vám také pomůžeme s nasazením zkušební verze Office 365.







    Co je Office 365?
    Office 365 přináší to nejlepší z tradičních Microsoft Office a přidává řadu výhod cloudového řešení, jako je možnost práce z několika zařízení najednou nebo snadné sdílení dokumentů. Celé řešení Office 365 běží na serverech společnosti Microsoft, garantující 99,9% dostupnost služeb i zabezpečení.